Full rulle hela dan......

Idag har jag och Liam vatt på liten shoppingtur igen, idag var det gardiner som skulle inhandlas.
Blev så sugen på att köpa nya gardiner när jag putsade fönsterna igår så idag bar de iväg till "lumpabon"
Hittade jättefina gardiner till både köket och vardagsrummet, men där fanns inte så mycket som jag trodde faktiskt.
Men är nöjd med mina inköp.
Tänkte absolut inte sätta upp dom idag för det tyckte jag inte att jag hade tid med, skulle ju sy och greja med... men känner man mig så vet man att jag inte kan vänta och jag gör ALLT i 190 km, så 1,5 timme senare med båda barnen hemma dragandes i gardiner och symaskin sladdar så va alla gardinerna färdigsydda och uppsatta:-)
Sen va jag & Elice ute och plackade lite påskliljor med och satte i köket, blev jättefint.
Sydde en kappa med till lilla fönstret i köket, blev SUPER fint, Tonya har tillochmed sagt det flera gånger att det va fint, han som inte brukar se sånt annars:-)
Elice har vatt så duktig nu, har sovit i sin nya säng hela natten inatt och vatt helt blöjfri i 3 dagar nu, stora tjejen!!!

Sitter och funderar på vad vi ska ha för lördagsgrillning i helgen, det ska ju bli sommarvärme... Ska nog göra nått EXTRA gott....hmmmm.

Lägger in en bild på de nya fina gardinerna i köket me.

Go natt!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Åhh kom till mig med och kör ett race i 190!!! Det skulle behövas....Tjineling

2009-04-23 @ 10:31:35
URL: http://marisia.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu va de längesen du uppdaterade, fy fy ;D

2009-05-02 @ 08:41:38
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Sara

full rulle hela månaden borde rubriken vara, hahahahahaha. mobbing nu serru! ;)

2009-06-01 @ 20:00:33
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0