Grillat!!!!

Åhhhhhh, vilken underbar mat vi har ätit ikväll:-)
La tiger räkor i marinad inna idag, marinaden bestod av:
Olivolja
Soja
Sweetchillisås
Koriander
Citrongräs
Lite salladslök
Vitlök
Ingefära
Flingsalt och peppar

Sen ikväll gjorde jag foliepaket med de marinerade räkorna, squash, salladslök, färska champinjoner, kokosmjölk, lite grädde och en klick smör. Sen grillade vi dom....
Till detta hade vi bakad potatis, grillade majskolvar och vitlöksbröd. Sååååååå gott!!!!!!
Elice åt som en toka!!!

Peppe, Emma och Leia va här en stund me ikväll. Elice och Leia lekte jättebra, babblade på som bara den me varann....


Nu är de snart bedtime, vi ska till Osby Outlet tidigt imon bitti, och innan dess ska vi lämna barnen hos Farmor och hennes "kompis" Staffan som Elice säger:-))


Trevlig helg!!!!!!

Längtar efter sommarn nu så jag lägger ine en underbar bild på Flizan från förra sommaren.

                                               

Vackra tjejen!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Guuud vad god maten lät :) :)

Åh så liten Fisen är på bildem, sååå söt!!

2009-04-18 @ 14:00:31
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Frida

Heej Lina.

Har du några kläder från din lilla pojk i stl 80 som du kanske vill bli av med? :)

Frida/emmas syster

2009-04-20 @ 17:12:40
URL: http://lyckligaflicka.blogg.se/
Postat av: Frida

Okej... Ska jag minsann ut & kika där då :)

För jag såg att du inte blev av med den tröjan från Molo med uttrar på nämligen i stl 80? OM du har den kvar så är jag supersugen på den :)

Moa ja, hon är väldigt lik emma, kan nästan tro att det är hennes haha ;)

2009-04-21 @ 16:58:18
URL: http://lyckligaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0