Mys i stan med Liam och lite shopping.......

I morse när vi lämnat Elice på dagis så for jag och Liam in till Karlshamn. Skulle köpa golv till lekstugan på jem & fix, så vi passade på att ta en liten shoppingtur i stan me:-)
KappAhl hade fått in sååååå mycke fint till flickor så jag va tvungen att köpa lite:-)
Halva priset på reapriset me på en del.
Sen blev de en sväng inom Bus&Rackartyg me, min absoluta favvoaffär. Där bytte jag ett par jeans till Elice och köpte den UNDERBARA katvig mössan i lila, jag är mössor är min passion och jackor me..eller jaaaa alla barnkläder iofs, haha....

Elice fick en ny Molo lurvjacka idag me, när jag visade henne den så sa hon:
Åh mamma denna "toftan"= koftan älskar jag, vacker färg.
Haha, hon säger så roliga saker nu:-)

När Tony kom från jobbet så grillade vi lite korv i de vackra vädret, sen har han grejat med lekstugan medans vi har vatt inne och morslat.

Ikväll, tro de eller ej så har jag sytt!!! Ja, ni hörde rätt..jag har sytt gardiner till Elice lekstuga, dom blev kanonfina, riktigt stolt..inte dåligt gjort när man inte har sytt på sisådär 15 år (sen högstadiet) NÖJD!!!!

Nu kallar sängen, ska till tandläkarn imon bitti, så nu har jkag tagit lugnande tabletter, ska göra de imon bitti med och sen lustgas och massa bedövning, jag är/har vatt SKITRÄDD för tandläkaren, men det är bättre nu..tycker faktiskt inte de e så farligt längre, all terapi har faktiskt hjälp, tack o lov!!!


Lägger in ett par bilder på barnen idag när de hoppade studsmatta.


Sleep tight.....



Elice i finaste Molo jackan någonsin och nya Katvig mössan, älskar kombon.




Så här lessen blir man när man fått nog av att hoppa, JAG VILL UT MAMMA!!!!!





Kommentarer
Postat av: Sara

stackars Liam! :D rolig bild dock :)

2009-04-16 @ 17:44:06
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0