Nej jag har inte slutat att blogga....

Heeejjjjj!!!!

Förlåt att jag inte har skrivit på över en vecka, har haft mycket att stå i vettni:-)

Oj oj, jag vet inte vart jag ska börja.

Men påsken har flytit på med härligt vårväder, vi har varit ute i stort sett hela dagarna känns det som.
I lördags va vi på "grillfest" hos Majsan & Macke, mycket trevligt och god mat va det.
Ungarna härjade som bara den, så dom va helt slut sen....

I söndags var det projekt "lekplats" här hemma. Vi rensade upp  där den skulle vara, sen kom Macke med lastaren och la dit grus, och Elice fick åka med han ner till kycklighusen och hämta mer grus, gissa om hon va stolt:-))
Hon pratar om det fortfarnade, "Jag åka Mackes lastare en annan dag igen" kör hon med nu.....

Åkte på nån slags allerig/förskylning igår, vetti tusan va de va, men jag va helt väck...jag har aldrig avrit allergisk, men de kanske man ska bli nu på "gamle dar" haha....

Nu ska jag stöka vidare, idag blir de kalops till middag, har Tony beställt:-)

Här kommer en bild på vår "lekplats" dock är inte lekstugan riktigt klar, men de ska den bli denna veckan har min kära sambo lovat. Visst är den fin??? Tony har gjort den själv tillsammans med Micke, hans jobbakompis, sååååå duktiga!!!






Söta Elice gräver, underbara mössan från PAJATZU, tack Emma:-)





Söta syskonen, tycker dom är lika här, eller vad säger ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0