Rotfyllning!!!!!!

Haha, ingen rolig rubrik kanske men idag har jag rotfyllt.
Gick kanonbra, kännde inte ett smack, men de kanske inte är så konstigt med 10mg stesolid, lustgas och extra mycket bedövning, va i stort sett helt väck, haha.
Men nu efter har jag haft ont som f-n, går på treo nu och har inte kunnat äta knappt. Kändes inte så här sist men tandläkaren sa att jag kunde ha ont i upp till 3 dagar. Förövrigt har jag VÄRLDENS bästa tandläkare, hon har verkligen räddat mig från tandläkarskräcken:-)

Imon ska vi grilla skaldjur och mysa här hemma.
Blir tigerräkor i foliepaket med massa goa grönsaker, citrongräs, chili och vitlöksmör i.
Till det blir det vitlöksbröd, mozarellasallad, grillade majskolvar och ev. bakpotatis med creme fraiche i, mums!!!!

Chipp chopp och trevlig helg!!!!!



Liams nya frilla, jag och Elice har staylat honom:-)


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt att det gick bra o rotfylla! Det är ingen rolig historia annars.. Usch.



Guuuud vad gott er grillning låter! Ha så trevligt imån då :) Kram

2009-04-17 @ 21:33:37
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0