Tjofadderittan.......

........va jag har varit aktiv idag!!!!
Vilken härlig dag vi har haft.
Har varit ute non stop....
I morse när vi hade ätit frulle jag och barnen så åkte vi till Spar i mjällby, va tvungen att handla lite, Elice va så duktig och gick runt med sin lilla kundvagn och handlade lite allt möjlig:-)
Sen for vi tillbaka hem och fikade lite och la Liam för hans förmiddagslur.
Jag och Elice gick ut och började putsa fönsterna, tänkte ta ett om dan typ..man hinner ju inte så mycket mer.
Men vi hann med hela huset på utsidan, Elice hjälpte till att spruta fönsterputsen, de tyckte hon va skoj.
Sen gav vi oss på rabatterna.... tog en del, ska nog fortsätta imon.
Efter detta kom Anna och Vilmer på besök en stund, mysigt att träffas, de blir ju tyvärr inte så ofta-
Skönt med såna vänner, vet att man ALLTID har varann vad som än händer, Anna & Malin är mina absolut äldsta och bästa vänner...de kan gå flera veckor och ibland månad utan att man pratar, sen ringer man eller träffas och då är det som att man sågs igår... Det är underbart, jag älskar er...de vet ni:-)

Idag har vi haft kålpudding till middag, denna familjen ÄLSKAR det, en av favorit rätterna, det är såååå gott!!

Nu är det bedtime!!

See ya!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vad du menar, jag har det setet till Oliver i 74 & jag fullständigt älskar det :) Helt otroligt mkt :D Oh, nu ska jag in & kika på dina auktioner direkt :)

2009-04-22 @ 06:56:06
Postat av: Sara

Kålpuddig - vad udda att hela familjen gillar det haha :) Söt bild!!

2009-04-22 @ 10:35:41
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0