Vårrensning pågår!!!

Hej,

Ja nu är våren här känns det som:-)
UNDERBART väder idag.
Och jag har fortsatt på min rensning som jag på började.
Har rensat massor av barnens kläder nu, städat skåpen i köket men jag har massor kvar...
Ganska kul när man väl satt igång faktiskt.
Mamma kommer hit nån dag nu framöver så ska jag och hon rensa i garaget med, där ser ut som kriget. Har inte rensat där sedan vi flyttade hit, så där står MASSOR av lådor och skit som ska väck.
Funderar på att kanske ha en garageloppis framåt våren, hade behövts:-)

Snart ska jag köra  till Karlshamn med Liam, han ska va hos sina fastrar Sara & Emma idag, dom e så goa, ringer ibland och frågar om de får ha nån av barnen... Skönt ibland att bara ha ett barn hemma och ägna sig åt den. Så i eftermiddag ska nog jag och Elice mysa och baka bullar tillsammans, bara hon och jag:-)

Ha en underbar dag i de härliga vårvädret!!!!



Kolla in denna coolingen:-)

Kommentarer
Postat av: Sara

så snygg han e :)

2009-04-01 @ 17:28:21
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: majsan

Åhh då har du haft en härlig dag idag! Vi hörs:)

2009-04-01 @ 21:14:33
URL: http://marisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0