Ett litet inlägg till......

Haha, detta är ju kul, så jag va tvungen att skriva ett inlägg till:-)

Sitter framför tvn och slötittar på SPÅRLÖST, älskar det programmet, blir så sentimental av det..

Vi har vatt på tur ikväll, jag och min lilla familj.
Vi körde upp till "boa" som det heter och letade efter "gjisar" som Elice så sött kallar dessa otäcka bestar = Vildsvin.
Hmmm...vadå? E de inte de alla småbarnsfamiljer gör? Kör rakt ut i skogen för att spana efter vildsvin, rådjur och älgar flera dar i veckan, jodå... vi gör det efter att min kära sambo Tony har blivit jakttokig för drygt ett år sedan.
Men de roliga är att vi tycker det är lika roligt som han:-)

Som Elice säger: Pappa, när jag blir tung tjej så ska jag jaga "lådjur"!

Översatt: Pappa, när jag blir stor tjej ska jag jaga rådjur!

Hon har fått för sig att TUNG är lika med STOR, hon e rolig hon:-)

Nej, nu kallar sängen, känner mig helt färdig ikväll tycker jag.

Kram & hej!

Lägger in en bild på lillkillen med, han har blitt så stor nu, ingen bebis längre jue:-(


Kommentarer
Postat av: Sara

Så rolig fisen är :)

Vad tufft det var med jeans på Liam, sötis!

2009-03-31 @ 07:51:11
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0