Första dan i mitt bloggliv:-)

Wiiieeee, nu har jag me en blogg, trendigt som bara den!
Denna supersnygga bloggen har min sambos snälla syster fixat till mig (Tack Sara du är en klippa) Visst är den fin?!

Jaha, hur gör man nu när man bloggar då? Jag gjorde ju ett tappert försök för ett par år sen när Elice va liten, men det blev ju inte så mycket med den, men nu ska jag bättra mig, jag LOVAR!!!

Idag har de vatt full rulle på mig.... Lämnade Elice hos dagmamman i morse sen bar de hem för en stor rensning i Liams garderob, den va smockfull nu och alla lådor i byrån va proppade med kläder ända sen han föddes. Så jag har rensat och lagt ut lite på Tradera och sen resten på blocket, fanns ingen möjlighet att jag kunde fota allt plagg för plagg så la det som ett paket på Blocket:-)
Och det gav resultat, folk har ringt och mailat som galningar efter det, började ringa 2 minuter efter annonsen kom ut:-)
Skoj, så nu är nästan allt sålt redan!
Sen har jag dragit en repa med mina bästa vänner damsugaren och moppis med, för första gången idag, blir säkert en repa till innan kvällen stundar:-)

Nej nu får jag at och passa på och mysa lite med Liam när Elice är på dagis, inte så ofta man hinner det annars.
Stressigt liv som 2 barnsmorsa och "hemmafru" hihi..

Ha de gott!

Chipp chopp

Lägger in en bild på den gigantiska högen med kläder me.


Liams urvuxna kläder

Liams urvuxna kläder

Kommentarer
Postat av: Sara

Fasen vilken klädhög, skönt o bli av med det! :)

2009-03-30 @ 12:04:08
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Emma

Ha ha ha jag önskar man hade en sån "last" att dammsuga och moppa..

2009-03-30 @ 13:12:48
URL: http://missnielsen.blogg.se/
Postat av: ia

Grattis till din nya blogg!

Visst är hon duktig Sara!

Jag önskar att jag oxå var bästa vän med dammsugarn & moppen , men tyvärr är vi riktiga ovänner...

Ha en underbar dag & titta gärna in hos mig!

kram

ingela

2009-03-30 @ 13:17:32
URL: http://irin.blogg.se/
Postat av: majsan

Hej Lina! Så fin bloggen blev!! Ja, nu gäller det & ligga i med bloggandet:)

2009-03-30 @ 19:19:01
URL: http://marisia.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej Lina.

Om du vill bli av med lite kläder från liam så säg bara till :)

Frida, Emmas lillasyster :)

2009-04-09 @ 08:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0