Trött mamma...

Blev inget Me&I party för mig ikväll.
Känner mig trött och hängig, kände inte för det...ont i bihålorna me:-(

Jag & Tony funderar på att bada lite badtunna och äta en god middag på lördag, vi hade VERKLIGEN behövt det, bara vi...såååååå sällan vi är ensamma nu för tiden, man behöver det ibland som småbarnsförälder, säskillt nu när det är så tufft med dom, (Elice är i trotsåldern och är VÄLDIGT krävande ibland) bara rå om varann i den stressiga vardagen.
Men vi får se...verkar ganska kört med barnvakt, INTE lätt att hitta barnvakt nu när man har två småttingar.
Men hoppas på lycka:-)

Nu ska jag kolla på Desperate Housewife, me like:-)

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0