Lördag kväll...midnatt

Mmmm.. så var det snart midnatt, har inte bloggat sen i torsgads, fy på mig.-(
Har haft en under kväll efter en en massa ilska och argt humör för  att jag fick ett jä-la fuck virus på min NYA dator.
Va vansinnig så ända in i helvetet. Ett jävla fuck fejk ani virus, passa er för det!!!!
*Mycke svordomar blir det*
Nu har vi "jag & Tony"iaf vatt och ätit så jäkla go mat på Thai med pappa och lillebror min " Feffe"
Lite grogg och cider har de blitt me, "gamle"farmor har vatt här ikväll och passat barnen.
En liten drink hos älskade vännen Ida och andra lillebror Johan innan vi for hem.
Härlig kväll helt enkelt!

 Min snygga älskling!!!!


Kommentarer
Postat av: sara

nyktrat till nu? haha ;D

2010-01-31 @ 13:20:00
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0