Ny dator och nya tattoo...

Hej på Er,

Jo varför jag ska börja blogga igen är för att vi äntligen har köpt en ny dator:-)
En stationär dator med en MEGA skärm, sååååååå nöjd.
Härligt att kunna sitta på vårt nya lilla "kontor" i lugn och ro utan att ha datorn i knät (då man efter ca 5 minuter håller på att bränna sönder benen)

Igår va jag och gjorde naglar, så härligt. Brukade ha det innan jag fick barn, men sen har runnit ur sanden lite.
men nu var det dax igen.
Så fina naglar har jag nu.

Sen var jag inne hos Kim på "Slim Kim" och gjorde mina tattueringar som jag skulle gjort sen jag fyllde 30 (fick det i present då) Det blev kanon bra, över förväntan.

Nej nu är det snart dax för "halv 8 hos mig" följer det slaviskt!!!

Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Emma N

Jättefina blev dom!!

2010-01-29 @ 14:05:04
URL: http://mysupershow.blogg.se/
Postat av: sara

fina!:)

2010-01-31 @ 10:47:24
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0